본문 바로가기

Music/Pop

Linkin Park_Faint

 

I am

Little bit of loneliness
조금 외로워
A little bit of disregard
조금 무시하고 있지
A handful of complaints
많은 불평들을
But I can't help the fact
That everyone can see these scars
하지만 모두들 이 상처를 보고 있다는 사실을 피하진 못해
I am

What I want you to want
네가 원했으면 하는것들이야
What I want you to feel
네가 느꼈으면 하는것들이야
But it's like
No matter what I do
I can't convince you
하지만 내가 무슨짓을하든
너를 납득시키진 못할꺼야
To just believe this is real
이것이 진실이라는 사실을
So I let go
그래서 난 그냥 너를 보내
Watching you
너의 모습을 바라봐
Turn your back like you always do
늘 그랫듯이 뒤돌아 서
Face away and pretend that I'm not
내가 없다는듯 이곳을 보란 말야
But I'll be here
하지만 난 거기 있을꺼야
'cause you're all I got
왜냐하면 넌 내가 가진 전부니까

I can't feel
난 느낄수 없어
The way I did before
내가 전에 했던 것들을
Don't turn your back on me
나에게서 등을 돌리지마
I won't be ignored
난 무시당하지 않을꺼야
Time won't heal
시간은 치유해 주지 않아
This damage anymore
이것이 더이상 나에게 상처 주지는 않아
Don't turn your back on me
나에게서 등을 돌리지마
I won't be ignored
난 무시당하지 않을꺼야

I am

A little bit insecure
조금은 불안정해
A little unconfident
조금은 자신이 없어
'Cause you don't understand
넌 나를 이해하지 못해
I do what I can
난 내가 할수 있는것을 할뿐이야
But sometimes I don't make sense
하지만 가끔 난 이치에 맞지 않지
I am

What you never want to say
네가 말하고 싶지 않은 것이야
But I've never had a doubt
하지만 난 전혀 의심하지 않아
It's like no matter what I do
I can't convince you
내가 어떤짓을 해도 널 설득할수는 없을꺼 같어
For once just to hear me out
한번만이라도 내가 하는 말을 들어봐
So I let go
그래서 난 너를 떠나 보내
Watching you
너의 모습을 바라봐
Turn your back like you always do
늘 그랫듯이 뒤로 돌아서
Face away and pretend that I'm not
내가 없다는듯 이곳을 보란 말야
But I'll be here
하지만 난 거기에 있을꺼야
'cause you're all I got
왜냐면 넌 내가 가진 모든것인걸

No Hear me out now
아니, 내가 하는 말을 들어봐
You're gonna listen to me
넌 내말을 들어야 할꺼야
Like it or not
그 말을 좋아하든, 말든 간에
Right now

'Music > Pop' 카테고리의 다른 글

Blue foundation - Bonfires  (0) 2007.05.06
Coco d´Or - Just The Two Of Us  (0) 2007.05.06
Guns N' Roses - Don't Cry  (0) 2005.06.07